YayBlogger.com
BLOGGER TEMPLATES

07 December 2010

=(

Em.. as simple as = and ( my post title!


[group 54]

1. LSPs will start tomorrow! i'm really hate the 8 days in a row 'package'.. no chance for rest in the weekend.. baru ingat nak pergi jalan2 ke ape ke. =(

2. about 3/4 of group 54's members for these LSPs are from FSU students.. and only 4 students from FEM (QE02), namely 2 guys, muna and me.. don't let them conquer the class! mar, kamu mesti participate jugak! keluarkan suara! *owh! possible kah? arab nanti mesti aku banyak x bersuara! muna, tabah eh? =( can you give me a piece of inspiration? waa! nasib ada kamu! love ya so much!

3. and, the first LSP will be Arabic.. oh! tabah ye! pagi2 lagi da ada motivasi.. maybe they want to motivate us including me that are so LAZY and maybe the LAZIEST person to participate! rasa mcm xpernah semalas ni.. and the reason why i acted like this because of the LSP's duration: 8am-5pm..!! wah3! mcm pergi sekolah pulak! lepas tu weekend pun ad jugak! =(

4. the actual holiday that should be a month after the exam finished, had been scheduled to 2 weeks only! and right now, saya rasa macam malas nak balik nilam.. my mom just asked me a few minutes ago, "bila nak balik? petang atau lepas maghrib?" me, "entahlah! tengoklah habis kemas bila." haha. nampak gayanya balik lepas maghrib la.. ni dok update blog ni.. lalalala~

5. ok la.. adios! take care! kamu kamu kamu yg ada LSP jgak, selamat berLSP la ye!

p/s: bestnye group 4 dan 43, ramai budak akaun! sy masih xkenal lagi ramai kawan2 FEM.. yg g54 tu ramai budak tamhidi law dulu.. so, bnyk yg da kenal..

03 December 2010

Movies Marathon... =)


Alhamdulillah..

Habis sudah final exam utk semester 1 2010/2011..

Apa-apa pun setelah 2 minggu berhempas pulas memerah otak dan membaca buku sambil terlentok2 especially subject membaca *titas, etnik* =), let's just keep pray for good result..

whatever it is, 8 dis ni sambung balik ALSP/ELSP ke-2! em. 8 hari berturut2 till 16th december! da sedia?

em. kol 11am td lepas habis exam english, kami budak2 perempuan BMB 2 "bergegas" *hiperbola semata2!* ke LIBRARY CINEMA (LC) untuk menjayakan MOVIE MARATHON (MM)..

lalu, kami berjaya menonton 1 setengah filem.. 21 hari andartu terlampau *ok. sgt sexy ctenye..* and confession of shopaholic *3/4 je sbb bdk laki da da sampai utk tayangan movie arab plak..*

so, buat la cabutan malang ala2 bertuah utk tentukan siapa tayangkan movie dia dulu..

[barisan pelakon2 movie arab]

1st movie - ALA KULLI HAL- ye ye. sy macam da malu jp. jd asy-shurthiah! kweng3. semua macam suka bila nad bawa bus yg MOTIONLESS itu! =p duration: 16mins...

2nd movie - AR-RIJAL- ala2 power rangers versi ARAB.. credit la kt semua yg sanggup terjun masuk tasik, buat wall climbing kt PKP, masuk longkang yg WATERLESS, etc.. credit to editor-cum-director of this kind-of-20th century movie. hehe. u all punya movie is the longest one; 30++mins..

3rd movie - CINDELULU- haha. ske part cindelulu berbahagia ngn raja zamrud tu.. cm sweet.. kongsi air! alahai! raja zamrud, kamu sgt ROMANTIC! duration: 16 mins too..

4th movie - will be released soon- LA SYUKRAN ALA WAJIB.. sy da tengok.. lalala~ VVIP preview before screening to public.. =p

okeyy.. chow lu.. pasni nak sambung balik shopaholic yg tergantung tu..

p/s:
1. penat juga jadi pelakon ni kan.. asyik dok cut, xjadi la etc.. xnak jd pelakon da!

2. alhamdulillah. dengan berakhirnye MM di LC td tamatla sudah duty sy sebagai class rep BMB 2.. titas said, "invasion... hehe". terima kasih semua kerana memberikan kerjasama yg sangat baik walaupun ada salah faham yg kamu semua xtahu sebelum MM ini dilakukan. hanya sy dan dia tahu.. =( okeyy.. no more sedih2.. cheers guys! =)