YayBlogger.com
BLOGGER TEMPLATES

03 April 2010

Chocolate RIver Sales

Salam..

Rasanya sudah lama penulis tidak mencoretkan tulisannya yang bernas di blog yang tercinta ini. * ok. ayat skema diperlukan* hehe. Penulis sangat sibuk dengan syarikat barunya..
"CHOCOLATE RIVER"...

Ok2. Penulis nak ceritakan sikit perjalanan syarikat kami ini. Rasanya macam semua sudah tahu susur galur syarikat ini. Maka, tak perlu la saya cerita panjang2 eh..

syarikat kami mula beroperasi pada 1 april 2010 jam 7.30 pagi.

ya. pagi itu sangat la bersemangat. bangun pagi jam 5.45am. *padahal memang selalu bangun masa tu* then, deputy ceo suruh turun kol 6.45am tok angkat barang2. tiba2 beliau kata ceo kurang berjaya dapatkan kereta sewa untuk angkut barang dari camellia ke kampus.

aaa. tidak. akhirnya, dengan idea bernas deputy, beliau suruh marketing manager dan financial manager pergi dulu ke kampus untuk set up tempat.. rasa gundah gulana menyelubungi diri. tiba2, ceo munculkan diri di camelia dengan kereta. alhamdulillah. beliau dan deputy pergi ke kilang coklat untuk dapatkan supply coklat yang akan kami jual nanti.

then, mereka pun datangla ke kampus. ceo pun g kutip opertaing manager yang tertinggal kat KKSI cz lambat siap. *actually, ceo kami xmandi lg time g kilang coklat tu. ups, sory ceo!"

* to be continued. nak sambung study utk exam 12 april ni. next week ad speaking test n syafawi.. doakan kejayaanku. bnyk lg xcover ni. waaaaaaaaaaaa... macro xwt lg review q n statistic 2set nak kena siapkan!!!! chowlu....

No comments: