YayBlogger.com
BLOGGER TEMPLATES

03 August 2012

Alhamdulillah!!

Assalamualaikum pembaca semua!

Alhamdulillah. yup. itulah perkataan pertama kita akan sebut bila bangun pagi. "Alhamdulillah hillazi ahyana ba'da ma amatana wa ilaihinnusyur"

dan, bila lagi kita perlu mengucapkan syukur?

bila mendapat sesuatu rezeki atau nikmat. mashaAllah. terima kasih ya Allah atas kurniaan-Mu itu. sesungguhnya aku hanya hamba yang tahu meminta tetapi kurang memberi. sobs. tapi, inshaAllah, dalam ke arah itu, kita telah berusaha sebaik mungkin. masakan tidak, Allah akan mengubah nasib sesuatu kaum itu kan?

Allah.

Alhamdulillah, sudah masuk Ramadhan ke-15 malam ini! separuh Ramadhan. 17 Ramadhan Nuzul Al-Quran.

Pada 1 Ogos yang lepas, pada hari Rabu, result student USIM telah diumumkan didalam eWadi. Alhamdulillah, malam itu, Allah permudahkan saya mengakses eWadi yang seperti semua student USIM maklum, ia akan menjadi jammed bila result keluar!

MashaAllah, berdebar2 la juga nak buka, sebab ingatkan jammed, tapi dalam sekelip mata, result keluar, TUPP! tengok subjek2 semua,

"eh. betul la ni subjek sem 4"

tengok gred subjek dan PNGK semua, ALHAMDULILLAH dititipkan di bibir. terima kasih ya Allah. *menangis* rasa mcm nak call semua pensyarah nak ucap terima kasih! (terima kasih Dr Zurina, Dr Hidayah, Pn Asiah, Pn Azalia, Dr Nathasa, Sir Azmir, Ustaz Rumai, Encik Norman! hanya Allah mampu membalasnya!  moga Allah berkati kalian)

lepas tu, terus btau mama. mama pun terkejut sebab tiba2 je datang tunjuk result. xde pape berita, da keluar result. hee.. :)

mom pun kata, "Alhamdulillah"

and the rest is history. :)


semua ini rezeki pemberian Allah. tidak akan ku lupakan masa study week seminggu sebelum exam. study week ku di Shah Alam, jauh dari family, sambut birthday dengan opah atok, banyak sangat jalan! haha. g Sg Buloh, Klang, Shah Alam. aiwaah! masa tu xsedar exam tu minggu depan! main Twitter dengan Cik Pnaz la. hihi. but, we did for good. asking for difficulties in subjects! lepas tu, masa study week tu rajin pulak berSkype! hah! thank you, Skype monster! :')


subjek2 sem 4.
Alhamdulillah, lepas juga tahun 2. tahun dimana senior2 kata zaman kejatuhan! ya. diakui ada yang jatuh, tapi kami bangkit kembali dengan izin Allah. inshaAllah kami ada lagi 2 tahun. doakan saya dan rakan2 dapat menghabiskan Ijazah Sarjana Muda Perakaunan dengan jayanya. InshaAllah, tahun 2014 kami akan menamatkan zaman bujang pengajian di USIM dan akan menghadapi cabaran di luar sana. Doakan ye! :)

owh ye! inshaAllah subjek tahun 3 semakin kental! moga Allah permudahkan jihad kami nanti..

subjek tahun 3 (sem 5 dan 6)

pada kesempatan ini, tidak dilupakan member study group sy, Safura, Asma' , Syafinaz, Haziqah, Muza, Mariam dan Faris. terima kasih sebab sudi belajar sama2. terima kasih. inshaAllah, kalau nak collaborate lagi untuk next sem pun takde masalah! :)

WHERE LEARNING IS FUN :)

okay. that's all for this post!

wassalam

XOXO

p/s:
i. xsabar nak jadi 3rd year student. boleh x? hee. :)
i. Alhamdulillah, berkat doa di bulan Ramadhan. berdoalah, sesungguhnya akan Allah perkenankan.

No comments: