YayBlogger.com
BLOGGER TEMPLATES

11 December 2009

SPEECHLESS~

salam..

rabu mlm khamis baru2 ini, aku dpt 2 mesej dr grupmate aku..

1st msg: kawan2, undilah hazwan utk ketua sem 2 ni bla3.. * aku terpinga2 dpt msg ni.. nape? hazwan nak letak jawatan ke?

2nd msg: esok, kita ad perjumpaan dekat library utk perlantikan ketua baru.. *waa!! asl ni? perubahan apakah ini?

then, khamis tu pergilah library seperti yang diarahkan. lagipon mmg tutorial akaun, mdm soh pergi library utk cari bahan utk assignment..

tepat pukul 9am, pergilah tingkat 2 untuk perjumpaan tu.. peh. time perjumpaan tu, hazwan emo gle.. haha. kesian tgk muka dia.. semua cm xnak bagi dia lepaskan jawatan.. tp, dia nak sangat sebab ad masalah2 tertentu.. so, kami pun bagi jela.. xnak dia menumpahkan air mata macho dia uh.. haha. xd la.. tqah pun emo, dia xnak tgk hazwan nangis.. haha. kemudian, ramai2 undi untuk ketua baru.. antara calon2nya: fadzil, azizi dan muaz.. menang majoriti:fadzil.. so, dia la ketua baru untuk grup 1, sem 2..

tetiba, ratna wt cite sdey lak!! dia kata, kalu ketua letak jawatan, dia pun kene letak jawatan untuk adil. nak bagi orang lain pula rasa jwatan tu.. bagi aku, xd sape layak jadi pengganti dia da.. dengan confident berkata2 ala2 cikgu! haha.. jadi, tibalah masa mengundi utk penolong grup 1 lak.. waa.. tidak.. ramai yang undi aku!! MALU!!! SEGAN!!! wahaha.. antara calon2nya: aku, arfah, aqilah dan adira.. hm. aku ni bukanla terer mana pon. dala ala2 pendiam! haha.. jadi, tepat jam 10am, aku jadi penolong grup 1.. dengan memberikan sepatah dua kata.. anyway, terima kasih semua kerana mengundi saya! hehe.. hm. teringat masa ZAMAN KEGEMILANGAN jadi TIMB BIRO DISIPLIN sekolah dulu.. hehe..
dan bila aku terima sesuatu yang baru ini, aku akan jadi speechless jp.. time on the way ke dks uh, aku xbyk bercakap.. entahla.. masih kaget kot! haha.. dlm speechless aku ni pun, aku tengah berfikir sebenarnya.. hehe.

apa2pun, aku berharap aku akan menjalankan amanah ini dengan dedikasi dan bertanggungjawab! jadi, antara perubahan yang kami telah buat utk sem 2 ni >> kelas arab IV akan buat khamis malam jumaat.. so, jumaat langsung xd kelas! hehe

anyway, aku berharap hazwan dan ratna dapat memberi kami tunjuk ajar kepada kami yang masih baru dalam memimpin di alam universiti ni! cewah.. hehe.. dan kami juga memerlukan sokongan dari member2 grup 1. moga ikatan ukhuwwah antara kita sentiasa dalam lingkungan-Nya.. aminn..

p/s: tadi kami perempuan grup 1 makan kat SAT.. katanya, ratna nak belanja sempena persaraan beliau.. tetiba, lepas da makan tu, lain pula plannya! ow.. saje je eh? aku pula kene belanja mereka.. papepun, HIDUP UNTUK MEMBERI! biarkan mereka bahagia~ turn aku lepas ni pulak en? hehe

p/s 2: salam takziah buat keluarga kak ju dan kak azi. ayah mereka telah pulang ke Rahmatullah pada pagi khamis baru2 ini. al-fatihah!

4 comments:

miss_alin said...

salam..
congrate to mar n fadzil..
selamat menjalankan tanggungjawab dgn amanah dan berdedikasi..
=)

mar mp 86 said...

wslm...tq!insyaAllah..hm.bkn senang ow nak jd penolong ni...week ni pon byk clas kene cancel la..pela..pening2~heh

Arrharatnasari Kachong Ma'arof said...

haha..ape ne.aku xcakap papepun nak belanja.walawey..hahahaha.
btw, selamat menjalankan amanah!

mar mp 86 said...

haha..dalam bas hr uh bukan isytiharkan ke? hahaha.. ok, ratna pn same..jd s/u tammhidi akaun