YayBlogger.com
BLOGGER TEMPLATES

05 December 2009

pc fair yang besh~

salam..

hari ini aku g pc fair ngn kakak aku.. kelas xd! hehe. minggu ni jela tapi.. sedih3..ingt boleh cuti en.. tapi, xpe2. hari ini gi pc fair pon da happy. hehe

dan dapat tengok byk sgt ragam manusia kat kl uh! yang xle blanye, masa masuk dlm lrt tu, ad sebaris manusia duduk kat kerusi uh sume pakai headset. memang dengan dunia sendiri la mereka itu!

dan, setelah tibanya aku di klcc, suasana krismas ada kat tengah2 klcc uh dan mulalah aku mengimbau zaman muda2 dulu. hehe. makcik selalu bawa ktorang adik beradik g mane2 cthnye midvalley, the curve utk tengok suasana krismas kt situ. tangkap2 gambar dengan santa claus. hehe. tapi semuanya da berubah. makcik da kawen, so xleh da nak bawa ktorg! ok2. tutup cerita lame. huhu.

xmas at klcc~

dan aku pon troskan perjalanan pergi ke pc fair. jumpa atiqah nor dan ziqah. haha. dr kkcc lg da tahu dy nak g. mmg ayat power la kate kat dy "jumpa kat sane eh!" sekali. tym makan jumpa dy, kat kl sentral pon jumpa dy. naseb dalam tandas xjmpe! haha

kt pc fair aku beli banyak sangat gadget! habiskan duit elaun dulu! haha. cuba teka aku beli pe? hehe. hard disk samsung 250gb, woofer sonicgear, mmc 2gb. hehe. xkira makan ngn transport lagi! haha. makan pon ala kadar je.. tapi.. memang best la! banyak benda2 murah. tp yang xpuas hatinye, bila aku beli 1 barang ni dengan harga rm10, kt tempat lain rm5 je! waa. geram2. nape la aku xsurvey2 dulu? tp, naseb benda uh kawan yang pesan. no matter la! hehe. dan 1 benda yang aku terkejut sangat, cooling fan paling mahal pna aku jumpa rm98! ingat setakat rm18 je ke.. peh. utk laptop ape la uh..

then, keluar dari hall pc fair uh lepas solat jumaat dlm kol 2pm. xlarat dah. beg da berat! haha. naseb xpakai high hells! haha. mahu pancit kat tengah jalan nnt. haha. then g kinokuniya, cari buku.. ingt nak tengok buku account.. tp xd plak. atau aku xreti cari? haha. jarang g kino. selalu g mph. tau cne selok belok dy! kalu g mph midvalley uh, bleh ralit xtau jam kol bpe! haha

so, balik la aku ke rumah dalam kol 4pm after solat zohor.. beli tiket nak turun kt btg benar. tp dalm dok msg2 ngn mama. mama ad kat bangi. so, turun la kat ukm je. habis burn rm1.70 lagi.. hehe. so, tamatla sudah perjalanan aku ke pc fair hari ini..

from this discussion, i can conclude that i'm satisfied with gadgets that i had bought! *td tengok video exam muet aku dulu2. tu demam muet jap uh.. haha. k chowlu..

p/s: tulisan warna merah hijau ni warna tema xmas kt klcc td.. hehe

p/s 2: tadi da beli s dan t.. xtau nak bagi yang mane?! 2 2 best!

No comments: