YayBlogger.com
BLOGGER TEMPLATES

29 November 2009

new sememster!

Salam..
new semester for tamhidi of accounting will start tomorrow; 30th nov 09!

how can i describe my feeling right now? pathetic, irresistible, happy, sad? ow. so many to list them down..

hm. aku xpacking lagi bag ni.. aduh. malasnye bertebal-tebalan lak. mungkin sebab da cuti sebulan! lagi pon, mane pernah aku belajar ketika bulan disember! sekolah pon cuti lagi ni.. mood of holidaying still mesmerize~ semalam pon baru balik dr kg kuala kangsar.. pentnye ada lagi kot!

dan yang pasti, subjek2nye nanti makin mengegarkan kepala otakku.. 8 subjek semua.. dala miss safiah xajar da nanti..
  1. TLE0662 ARABIC LANGUAGE III

  2. TLA0672 ARABIC LANGUAGE IV

  3. TLE0562 ENGLISH LANGUAGE III (ORAL COMMUNICATION)

  4. TLE0572 ENGLISH LANGUAGE IV (WRITTEN COMMUNICATION)

  5. TMA0213 INTRODUCTION TO BUSINESS

  6. TMA0504 PRINCIPLES OF ACCOUNTING II

  7. TMA0714 MACROECONOMICS

  8. TMA0814 BUSINESS STATISTICS

tapi.. apa2 pon, jadualnye ada pro n con nye.. compare to sem 1, group 1 langsung xd kelas petang sampai kol 6. paling lewat pon kol 4 la.. tp sem kali ni, kelas ada sampai kol 6. banyak plak uh. kelas math petang2. cne uh? dapatkah ku berfikir dengan waras? last sem, math pagi2 ko 8. segar otak uh. heh. dan good news! budak akaun langsung xd kelas hari jumaat! yeah. aku bleh balik awal.. cuti 3 hari la weekendnye.. lagi la aku suka, bulan dis ni banyak kenduri kawen sdare2, so blehla pergi!! hehe

apa2 pon, new sem semangat baru! barang2 pon baru.. lesen baru, beg baru, pe lg eh? sumenye kene baru!! kene kuatkan semangat tok belajar.. xmo down2 da kalu xdpat catch up, tros kene tanya lecturer, wt ulangkaji malam tu ape yg xfaham dan tanya kat kawan2 yg faham. dan apa yang pasti, kena troskan budaya "study the topics that will be taught tomorrow."

tapi aku xkan burn oil lamp in midnight.. jangan study last min.. aku pon bukan jenis study lewat malam. kol 12 je lampu bilik da tutup! bangun kol 6. wow! ni yang lemah semangat ni.. dala da lame xbangun awal en.bangun pon liat2 cm tanah liat. hehe

anyway, malam nanti aku baru pulang ke kkcc- B-3-4. pe jadi la rumah kami itu! jan, ari, yam, fatin dan asma..

hm. next sem kene target up to 3.5. usaha keras lagi. sem lepas dpt 3.42.. bleh lg tu.. semua kene tolong aku.. waaa.. nak nanges.. wish me gud luck.. give me some inspirational words!

ok.. wassalam. lepas ni da xbleh update blog sgt da..


CHEERS FOR NEW SEMESTER!

No comments: