YayBlogger.com
BLOGGER TEMPLATES

18 November 2009

sox orang sakit~

salam.. *sambil mengigil kesejukan..

sekarangkan musim hujan, lalu penyakit pun datang menimpa2. tapi kugagahkan jari2 ini untuk menaip di laptop ini.. hehe.. so, sekarang yang musim hujannya xberhenti2, lalu hujan menimpaku 2 hari yang lepas.. lalu, pening kepala ku menerjah, selesema dan batuk pun datang berkunjung, lalu demam pun turut mengikutinya.. lantas ku dipaksa makan ubat.. waa..

lalu, badanku mengigil di pagi hari ketika subuh untuk mengambil wuduk untuk solat subuh. air kat tandas sejuk cm kt cameron.. dapat bayangkan x? tapi, apakan daya, aku mahu mengerjakan solat subuh.. gagahkan diri juga..

lantas, ku tertidur selepas solat subuh. mesej2 yang masuk ke handphoneku tidak ku layan. xberdaya untuk membaca dan membalasnya.. akibatnya, semalam aku tidur lebih awal dari biasa! biasanya kol 2 atau 3am.. hehe

dan, selama 3 hari ini jugalah, kaki ku disarung dengan sox orang sakit ini!! hehe. *wane pink. bia ceria sk8. xkan sakit pun nak wane suram en sox? haha. dan selimut pun sampai 2 lapis. wah. apakah itu? shivering with cold! aku juga telah mendapat doktor yang skerela menyuruh aku makan ubat xhabis2 *padahal aku xske makan ubat! waa. tapi doktor itu sangat baik dan risau akan kesihatan pesakitnye, lalu aku pun patuh pada perintah doktor itu! tapi dy hampir ter'emo. aku pun kata, jangan emo! xbaik untuk kesihatan. biar pesakitnya seorang sahaja yang sakit! hehe.


so, malam ini, aku kene tdo awal gak. nak cepat sihat! xpayah makan ubat da. yey. hehe. lgpn sabtu ni nak g jln2. *tiap2 weekend aku g jalan - 1st week-USJ, 2nd week-kajang, 3rd week-johor, 4th week-?? memenuhi jemputan sdare2. hehe.

mar, kuatkan antibodi kamu! buat kamu wahai pembaca, jaga kesihatan elok2, sekarang musim hujan. dan jagalah mulut kamu itu *jangan masin sangat mulut sampai dengan angkuhnya berkata "ala, aku en kuat.. xkan boleh demam kot!" ayat siapakah itu? haha. k, take care~ (^_^)

"sesungguhnya penyakit itu penghapus dosa" - wah. aku bersyukur kepada-Mu!

2 comments:

inquisitive said...

hahahah!wah!nak kenal doktor tu!!amboi2!dalam diam ek!!xsangka!xpe2
anyway,semoga cepat sembuh!

marushmp said...

nak kenal eh doktor uh?tunggu2..akan menyusul sebentar lagi..cz klinik uh salu bkak kol 10pg..haha.weh..pe sume tanda seru kat akhir ayat uh?excited sgt ke?

ya!moga cepat sembuh setelah dipaksa2 oleh doktor