YayBlogger.com
BLOGGER TEMPLATES

07 September 2010

shopping raya & fitting room!

Salam..

Semalam kami pergi shopping raya. beli baju kakak dengan Ani...

Baju aku dengan adik sudah beli.. jadi, kami jadi penonton jela.. hehe

Hasilnya, bila sudah boring, tangkap gambar la kat fitting room. haha


Bila pergi fitting room ni teringat masa kecik2 dulu. nakal sungguh!

Ceritanya macam ni..

Masa tu pergi Parkson Kajang. Ayah nak beli baju kerja dia..

Kejadian berlaku masa aku 7 tahun kot..

Kan waktu kecik2 suka main sorok2 dalam baju, seluar yang tergantung tu.. ngeh3

Lepas tu, aku main sorok2 ngn adik aku, Wani. masa tu Nabihah tak ada lagi.. hehe

Sekali aku nak sorok dalam fitting room ni..

Semangat gila pergi tolak 1 pintu fitting room ni..

sekali.... jeng3

Hahahaha..

Ada pakcik India ni tengah try baju dalam tu..

Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa....... aku jerit!

Pakcik tu pun macam nak jerit tapi control macho.. haha. dia terus kunci pintu!

pela pakcik ni.. bukan nak kunci pintu..

haha. dala masa tu ayah tengah try baju, mama kat luar. mama gelak je dan cuba menenangkan aku yang tengah kaget.. haha

Lepas tu terus da tak main sorok2 da. jadi budak baik. duduk diam je. menangis kejap.. terharu.. *erk?

Sejak tu, bila kitorang pergi mana2 fitting room, mesti mama or adik beradik ingatkan aku.. aku akan gelak la. macam mana la dorang boleh ingat. aku da lupa..

yang si Nabihah pulak tertanya, yang mana ni? haha. adik tak ada lagi la... wek!~

No comments: