YayBlogger.com
BLOGGER TEMPLATES

02 February 2011

Your secrets! Mine too! ^_^

Salam.

Dear readers,

Recently, I tried an Apps - 'Rahsia Bulan Kelahiran by Dato' Hj Fadzilah Kamsah' at a website.

Accidentally, some of the characters listed for those who were born in June are 90 percent same with me. =)

Em, actually I don't ask you to trust 100 percent on it. Just read it for pleasure. If there are some characters that suit you, there are fortuities. It's all Allah's knowledge. Wallahua'lam.

Also, before I decided to post all of these, I did some research. And I found this,
"benda ni bukan ramalan..tapi sekadar berdasarkan hasil kajian...questionaire..kalau horoscope lain..horoscope biasanya menyatakan apa yang AKAN berlaku hari ini..cth bertuah or tidak, warna apa yg bertuah hari ni, yg malang la etc..so bila tgk horoscope kita secara otomatik nya akan berharap pada "benda" yg bertuah itu..or mengelak dari "benda" yg malang itu..ini adalah ramalan..(pd pandangan sya klu slh tlg betolkan)..bila berlaku sesuatu musibah or kebaikan..oh..ini adalah di sebabkan "benda" dlm horoscope tu..nah..itu yg membuatkan benda ni salah..

ada pon info rahsia bulan lahir ni adalah tetap dan hanya menyatakan sifat2 seseorang secara generally..tidak ada yg bertuah or tidak..betul atau tidak..sama atau berbeza..itu hanya kebetulan..sbb "rahsia" itu hanya berdasarkan drpd hasil kajian.. " http://halaqah.net/v10/index.php?topic=426.280

Anyway, who have any idea, opinion about this, do post comment below. ^_^ 

And, click the picture to enlarge!




[JUNE]
"Mudah kena selsema" Haha! Sangat la betul!


[FEBRUARY]
My moma and my friend too!


[MARCH]
My dad and my classmates too!


[APRIL]
My senior at Egypt there and Mariam, my roommate!


[MAY]
My lil sis, Nabihah and my Al-amin(shima), USIM(Aini, qila) friends! *sooo mannyy, can't list them out!"


[JULY]
Muna M, Munawwarah, Wan, 'Awatif and many more *can't list them out*! =)


[AUGUST]
Athirah S, Hasnin


[SEPTEMBER]
My friends too! Sometimes I got confused~


[OCTOBER]
Asma', my buddy! =)


[NOVEMBER]
Azie, Suha, Fienaz, Yaya =)


[DECEMBER]
Auni, my best friend and Halimah, my 'inheritor' of BMB 2.. hehe =) Alahai, yg ni paling junior..


[JANUARY]
Kak Ratna, and Kak Long Nadhirah... ehehe. ^_^ yg ni plak, paling senior!

Okay, that's all from me..

Wassalam..

10 comments:

LynnAiza said...

best2!m september-ian!

Arrharatnasari Kachong Ma'arof said...

ehem..i'm officially declare that i'm still young..hahahaha!=P

mar mp 86's said...

lynn: ow. really? okay. masuk lynn dlm september.. =)

mar mp 86's said...

ratna: ahaha.. still nak mengaku muda! sedarlah wahai ratna.. =p

little daie said...

sebagai k.long (ehem...testing2), k.long harap mar tetap istiqomah di jalanNYa.Andai ada salah, tegurlah k.long ya.

mar mp 86's said...

hehe.. syukran ya ukhti! insyaAllah, bi iznillah.. ^_^

Nurul Athirah said...

ow
hasnin august gak eh?

brapa ribulan ek?
patutla mcm pandang hasnin, pandang diri sendiri..
haha, apakah?

mar mp 86's said...

tirah: haha. hasnin 24 ogos..

em. pandang diri sendiri? er. maknanye, kalau kte pandang org lain yg lahir jun, maknanye kte pandang diri sendiri jgak ke? ehehe. =p

Nurul Athirah said...

they share the same characteristics with you kan

that's why la

;)

Unknown said...

akak...kalau bercanggah dengan personaliti kita cmne? ^_^