YayBlogger.com
BLOGGER TEMPLATES

17 April 2009

786.. Alhamdulillah Syukur!! (too phat version)

##################################
Tahniah! Anda telah ditawarkan ke Program Matrikulasi,Kementerian Pelajaran Malaysia.


Nama: MARDHIAH BT MOHD PAKARUDIN
No Kad Pengenalan: ******146466
Program Pengajian : PROGRAM SATU TAHUN
Kursus: M003-PERAKAUNAN
Nama kolej: 11-KOLEJ MATRIKULASI MELAKA (KMM)
Tarikh Mendaftar:11 MEI 2009

###################################


Sejurusku menyemak keputusan tersebut, terusku menyampaikan berita baik ini kepada (sambil memberi respon):
  1. mama: tahniah! kembang hidup x? (saya: xdela smpi cmtu.. tunggu upu dulu)
  2. mlmh syikin ahmat: tahniah! so, ambik ape? (saya: terima kasih. accounting!)

  3. mlmh syikin tahir: tahniah! kt mane? (saya: terima kasih. melaka)

lalu, bermulalah 1 dialog..

mlmh S.A: "macam mana dengan yang lain?"

saya: xtau plak..jp eh ana check jp..

mlmh S.A: ha. td mlmh suruh si fulan ni check.. xtau la dia dpt ke x..

saya: eh. dia xapply la mlmh... xpe2, ana g check jp

buat pengetahuan semua, saya semak beberapa orang yang saya tahu menggunakan no ic di slip spm korang! hehe.. sorry semua.. mnx izin ya? antara yang saya da check ialah:

  1. `awatif: perak
  2. huda: negeri 9

  3. syifa: huda

  4. hasnin: perak / melaka (ingt2 lupa.. hehe)

  5. atiqah: perak

  6. munirah: perak

  7. auni: perak

  8. cet: xberjaya (simpati sangat2)

  9. seri: xberjaya ( ,, ,, )

  10. fulan: perlis

  11. fulan (yg mlmh soh check td): XBERJAYA!
  12. muna: melaka (dia beritahu)

TAHNIAH semua... yang xdapat, jangan risau.. upu menanti anda pada 1 MEI 2009. ok.. sekian..

balik kerja, mamaku memberitahu maksuku yang aku dapat matriks di melaka..dia kata " ow, dekat "LONDON" tu eh?" "haha.. LONDANG la" " hm.. LONDON versi MALAYSIA!"

ok.. sekian lagi! (mood hari ini: keje xbnyk.. main game je hr ni.. hehe)

No comments: