YayBlogger.com
BLOGGER TEMPLATES

20 May 2009

the E.N.D (energy never dies)

salam...fuh3(sambil meniup blog yg da nk berhabuk ni.. tp xbersawang lg ^_^)
fuyo3.. my E.N.D.. why i said that? lets check it out..

AHAD 17/5/09

++ gathering.. kol 8am da kua umh.. muni jemput insan yang bertuah ni.. huhu.. sangat laju insan ini m'bawa kereta! brek sangat mengejut.. sour btol! sangat penat.. kol 2pm baru habis.. dan aku telah dibawa oleh driver yang sangat berhemah di jalan raya.. dengan myvi manualnye..hehe. aku tengok je kaki dy cmne dy main A.B.C.. peh. hebak mu! rase bersemangat nak drive balik nnt.. ok. sour btol! ++

ISNIN 18/5/09

++ hepy birthday nable! ok. lps ni giliranku msuk club 18.. tp xnak lagi.. wanna 17teen 43va (ryte, syaz?).. ok2. seperti biasa kulihat organizer yg telah aku susun seminggu sblm ni.. pui3. hari ini ada KUMON MATH COMPLETER TEST.. sour btol! aku xready beb! hah. bace jela solution book (peh. xpna2 aku bace bku math @ 8math. kui3). next3, kol 5.29pm, kumon officer (mr. tony) dah lame tunggu aku. sory2. aku jd cuak. test 90min. blank. ha. cne nak wt ni. aik. td aku da target kt soalan ni.. nape ni.. ok2. tarik nafas dalam. lepas. teruskan. cool k? ala. senang je ni. differentiate, integrate, maxima n minima (pe, korang ingt cm sylabus f4 f5 ke? maaf, xd dalam KBSM ye. name pun kumon student! advanced la jwbnye..) ok2. mase mjawab habis 6.49pm. alamak. aku xtau nak jwb cne la ni. aahh. xpe. passing mark 11/18. aku da jawab 13 soalan.. lagi 9min. ok. fine. aku tulis masa tamat 6.40pm! tap. lega. mr tony marked instantly. kat centre gak dy tanda. aku ingat dy nak bw balik HQ dulu. sour btol! ok2. dy da tanda. setel evrytin. "mardhiah, congratulation u've been a KUMON MATH COMPLETER" pui3. hidungku kembang mengalahkan roti boy yang tengah masak dalam oven uh.. hehe. teacher congratulate me too! huh. lega.. lastly, my kumon journey from 2004 has been ended by me.. kui3. jap2, dok kt kumon dr 5.20pm-7.45pm! sour btol..++

SELASA 19/5/09

++ ok. jom. shopping spree! hahahaha (gelak mr klon). habiskan beli barang hari ini.. xmau da kua2 ni. penat den.. ok. BUM n POLO my target! tp dpt POLO je.. xpela.. aslkan ad drpd xd.. huhu. then, ambik baju kat tailor. yey. purple USIM da siap.. lawa dowh.. p/s: rase cm lame keluar umh tp xingt wt pe..++

RABU 20/5/09

++ ayah cuti hari ini. g An-Nur wt medical check up kol 8.30am. xray, BP, urine test, eye test, ear test. peh. banyak btol.. kol 10.30am baru siap sume. next destination, g LHDN beli setem hasil. kol 1pm siap. shopping jap (pantang jumpe kedai). solat. perut da lapar. makan. hm. ayah kate drpd balik nk dkt kol 2.30pm ni, bek tunggu je nak ambik adik2 kt skola.. ok. jom cari tempat teduh sk8, parking kete. nak tido sat. haha. kol 4pm, ad appointment ngn ex jiran tok dptkan tandatangannye yg maahal itu utk pengesahan. hm. bese la. nk msuk u ni kene isi borang la, cop la, sign la. sour btol! then.. g M.E.N.A.R.A. wt 'date' ngn dy sambil tenung2 dy yang hensem tu.. xsabar nak bersama dgnnye.. XOXO. ok. jmpe lagi jumaat ni. nak bw 'balik' dy g umah jumpa familyku.. sour btol!++

KHAMIS 21/5/09 (tomorrow)

++ esok ade klas memandu. yes. aku xnak lepaskan clutch cepat2.. hoho. da nyesal hari uh kene marah ngn instructor yang sangat garang. yela. sblm ni dpt ckgu yang peramah mengalahkan aku. nk ngorat aku la pela. sour btol! ok. then aku xtau la pe seterusnye. sbb semuanya aku plan, Allah tentukan..++

JUMAAT 22/5/09 (next tomorrow)

++ yeah. kemas baju dan barang untuk kali terakhir. aku bakal meninggalkan umh ini. huhu. xpayah risau. dekat sangat camellia court dengan jalan short cut kat umh uh.. kui3. oops. hari ini aku nak bawa 'balik' dy jmpe familyku. xsabar nak intro dy kpd familyku.. sour btol!


p/s: td wani tanye nape E.N.D? sebab the E.N.D name album baru the Black Eyed Peas (B.E.P)


the E.N.D

No comments: