YayBlogger.com
BLOGGER TEMPLATES

14 May 2009

shopping spree n disaster

alhamdulillah..

semalam (aku cuti sbb ad kelas memandu) baru 3/4 barang2 utk "fasa baru hidupku" dibeli..

lagi 1/4 nak beli kt billion kot. ad nmpk sale kasut polo n bum! hehe

dan akhirnya hajatku untuk membeli selipar crocs tercapai. warna pink siap!

tapi.. 1 je, aku tersalah beli saiz.. agk kecik dan menyebabkan jari2 kakiku terkeluar sedikit dari lubang2 selipar kat depan uh.. ;-( tp xpe... aku akan pakai jugak. maybe nk jual kt wani.. hah

then beli macam2 a gak. sabun, syampu, baju, seluar, makanan, baldi, alat tulis sume2 la..

tgk2 jam da pukul 3.25pm.. hujan lebat pula uh..

mama kate nak ambik adik kat skola sebab da jnji nak ambk kol 4pm..

sampai2 je kt skola..

jeng3..

aku lalu bwh "pathway" kt skola uh...

"aik? awt cm cerah je lalu bwh ni?"

rupanya2, atap zink uh terbang! rosak kereta mlmh!

ok.. mungkin biasa je kot.. (bleh aku kate bese?)

bila wani da masuk kete, dy citela dr A-Z ape terjadi..

rupa2nye, hujan lebat dan ribut melanda sejak kol 3pm..

habis bocor kat kelas tngkt plg atas..

dan yang xdapat tahan ctenye uh,

dorang yg ada kt tngkt plg atas, bleh nmpk atap zink kelas 1 al-jabbar ( tngkt plg bawah) terbang.. bleh bayangkan x? x la uh.. xpe a.. nk tgk cne, mai a skola..

dan hari ini aku sampai ke pjbt dlm keadaan yang luar biasa..

dan aku pun penat nak cite yg luar niasa ni.. sebab panjang..

i cant define it. just come n see!

No comments: