YayBlogger.com
BLOGGER TEMPLATES

16 June 2010

majalah & novel - solusi & medik


salam.

siapa pernah baca majalah ini? apa pendapat korang? best tak?


aku suka baca majalah ini. biar pun orang kata mahal, tapi untuk ilmu, tidak salah kan? kalau top-up seminggu rm10 boleh beli, tak akan la RM9 untuk sebulan tak dapat dilaburkan untuk ilmu dunia & akhirat?


anyway, majalah ini macam susah sikit nak beli. sebab baru je minggu pertama majalah ini keluar, sudah "sold out". hm. so, sekarang nampak tak majalah ini semakin mendapat tempat dalam kalangan masyarakat sekarang ini.


jadi, apa lagi?! grab this magazine. tak rugi! sebab majalah ini menjadi "Panduan Hidup Bersyariat". memang boleh jadi rujukan sepanjang hayat. bukan apa, ada certain majalah islam yang ada di pasaran menyentuh tentang isu2 semasa dan kadang2 tidak dapat digunakan untuk jangka masa panjang.


ok. selamat membeli! aku tak habis lagi baca edisi 20 ni.. hehe


Denyut Kasih Medik merupakan sebuah kisah perjuangan seorang doktor muda mengaplikasikan syariat di hospital ketika bergelar doktor pelatih (houseman). Ia juga kisah masyarakat kerana menyentuh isu-isu perubatan dalam kehidupan masyarakat. Bukan itu sahaja, ia kisah seorang pemuda yang hidupnya sarat impian dan cita-cita. Lebih menarik, ia bukan hanya menyentuh _qh perubatan bahkan turut menyelitkan fiqh wanita dan fiqh cinta. Nikmatilah satu kisah indah yang sungguh membina, Denyut Kasih Medik.

** aku suka baca kisah perubatan ini. sebab dulu aku cita2 nak jadi doktor! tapi, sekarang aku lebih suka kepada akaun. so, hopefully i will be a successful accountant! God willing! hm. bila la nak ada novel pasal seorang akauntan? hehe

No comments: