YayBlogger.com
BLOGGER TEMPLATES

20 January 2009

Very surprised!



isy. macam tak percaya masih ramai lagi rakyat malaysia berbelanja untuk makan McD.

alkisahnya, petang tadi aku balik dari kerja naik komuter tau. dalam tren tu, aku duduk sebelah akak ni. aku pun xkisah je la sebab dia sibuk dengan handphone dia. macamm biasala dalam tren aku suka tengok gelagat orang.

tengok2 kat tangan akak tu ada cawan McFlurry. VERY SURPRISED! akak tu punya trick, dia gi balut cawan tu dengan tisu. macam la aku xtau tu cawan Mcflurry. jelas dan nyata. rasa macam nak marah je. dalam hati memang nak tegur dia tau, tapi aku xmampu! hoho.

dan aku pun teringatla hadith yang 3 cara berdakwah tu. dan aku mampu setakat cara ke3 je. hanya berdoa! isy3. xpatut3.

buat sesiapa yang MASIH makan lg McD. hentikannya. jelas dan nyata mereka ini menyumbang kepada Jewish! xpercaya? tengokla sijil yang mereka terima daripada Chicago Jewish Community Online. yang x boleh perginya, kat sijil tu siap dorang congratz sesama sendiri!



dan aku berharap agar aku konsisten dengan memboikot ni... hoho. bukan aku je, KORANG pun kene gak!

No comments: