YayBlogger.com
BLOGGER TEMPLATES

09 March 2011

No Title

Saya rasa awak best, boleh buat kawan.


Tp, baru2 ni, bila awak buat macam tu depan saya, rasa mcm nak marah2. Tp, saya tahan je. Tak lepaskan pun kemarahan depan awak. 


Cuma, adalah buat muka masam sikit. Yela, sedih tau! Lagipun, sy tak sanggup nak marah kawan sy. Sy simpan je sorang2. Entah bila awak nak faham entah. Tapi, awak slumber je marah sy. Macam awak xtau plak sy ni manusia la. Hati tak ada la keras mana. Mesti tersentuh juga akhirnya.


Tapi, awak macam xtau je yang sebenarnya sy tengah marah kat awak. Tak pela. Fine. Sy budak biasa je. Awak pandang sy sebelah mata je kan? Mungkin ada yang lebih hebat dari saya. Ya, memang ada. Saya faham la.... ='(


dan tiba2 persepsi sy terhadap awak berubah. sy rasa awak jahat! *uish. jahat sangat kah?*


tapi, lepas beberapa hari. awak baik balik terhadap saya. mulalah sy mengubah persepsi awak yang tadi tu.


lepas tu, awak buat perangai lagi! aaaaa.. sy pening la macam ni.. keliru tau!


mujurlah ada yang memahami di akhir hari. kawan sy lagi seorang ni faham kenapa sy sedih. terima kasih. ada juga yang concern. sy ingat tak ada siapa nak concern kat sy da..


dala. bye2.


p/s: sy beritahu terus terang ni. sy tak pernah buat macam tu kat awak. sebab sy cuba letakkan diri awak pada kasut sy. baik kan sy? fikirkan org lain juga.

No comments: