YayBlogger.com
BLOGGER TEMPLATES

24 February 2009

MC Leave

hey3. hari ini saya xkerja. haha. disebabkan kes smlm (tgk post tebaru) yg menyebabkan aku malas nak gosok baju n pagi tadi bangun kepala rase berat sangat. then message watip kate i take off today n told my LADY BIG BOSS. she said ok!

lepas tu. macam biasala. kol 7 lg sume da g skola n kerja. tinggal aku sorg kat umah. then kemas la meja makan n basuh baju. pastu memang aku da aim semalam, kalu xkerja nak kemas umah. xtau la awat selerak sangat umah mase tu. lebih2 lagi bilik study tu. mentang2 phuni setia bilik tu tahun ini xd exam besar, sume blaja kat depan tv. adoyai.

yang paling aku rajin tadi, basuh sink kat dapur tu. 2 sink tau. besar plak uh. xdla besar sangat. haha. then kemas umah. sidai baju. 2 loads tau. tengok cuaca tadi cm mendung. malas nk sidai. nnt hujan malas nak kua angkat blik. last2 aku fikir, ala drpd bia terperap baju dlm WM nnt, busuk plak. sidai jela. sidai.

lepas tu. kemas bilik tdo lak. tukar cadar semua. baru wangi sk8. haha. masukkan baju dlm almari. ha. nmpk pnoh sk8 wardrobe aku tu. sapu lantai sume sambil tgk hot fm am krew kt 8tv n dga radio kat astro. aik. rase cm kejap je kemas. haha. lepas tu turun balik, kua g ambik newspaper kat lua. pkcik india tu da hntr newspaper. menarik gak tajuk depan NST. seorang pemimpin negara telah berkata "no blogging, no politics-just fishing and gardening.. i won't do anything to embarrass the govt once i leave." ok. fine. nak tau sape? lu pikir la sendiri sape mau pencen bulan depan. haha

lepas tu baca buku "Mengurus Diri & Masa" ha. terasa gak la. aku ni kurang sk8 dalam uruskan masa ni. tahun ni aku xdpt planner pun. wt organiser dlm hp j la. bace2. terlelap. haha. tetiba dga bunyi msg. lor "2 messages received" memang tdo mati la smpi xdga msg 1st dtg. haha. kol 12.30 da tym tu. then. rase lapar turun bawah. solat semua. then i post this blog. wah. best gak cuti hari ini. segala kedutan di dahi ku telah hilang. yey. harap2 esok xd ssape kacau aku keje. kalu x memang nk kene. da aku kembali bersemangat nak keje kat pejabat baru. hehe

ok, lepas ni nak g kedai CELCOM sat nk wt pengesahan register UOX n g ambik adik kat skola. k. adiosZ..

No comments: