YayBlogger.com
BLOGGER TEMPLATES

14 February 2009

secret recipe..sshhh (3)

sepatutnya saya kerja hari ini tapi HR manager kata "it's depends on you to work or not tomorrow (saturday)." then i took a few of hour to make decisions to work or not. lastly i decided to take off today. hee.

so, mengambil kesempatan pada hujung minggu ini, saya pun cuba buat puding roti yang saya pelajari masa usrah degan kak marhamah baru2 ini. so, inilah hasilnya. sedap sangat! haha. puji diri sendiri. of course la. bak kata 'awatif , "hidup ini kita sendiri la kena perasan, kalau tak sape lagi nak perasankan kita?" haha.

lepas sudah siap tu, message solehah kata da siap! dia kata bila nak bagi dia rasa? saya pun kata rasa jela dalam blog ana nanti. haha. so, for sol, try it ya! yummy3~ lagi 1, saya buat ini pun sebab adik2 semua takde kat rumah sekarang ni, senang la nak buat. takde sesiapa nak kacau especially nabihah yang suka sangat menambah 'perisa' & 'perasa' dalam segala benda yang kita buat. huh.

lastly, this is my "valentine" present for my family and for others don't translate it nonsense ya~ i know what is it...


**oops! pix can't upload for now. dunno why. after it is ok, i'll upload it for your view of my wonderful bread pudding! voila!



No comments: