YayBlogger.com
BLOGGER TEMPLATES

18 May 2010

i deserved this!!

Salam..

firstly, tanx a lot to aini for this award.. 1st time kot dpt! hehe



I. Thank and link the person that give you the award
ow. already thank her. aini. this is her blog

II. Pass this award onto 15 bloggers you've recently discovered and think are fantastic
hm.. any1 who had read this, if u think u r included 1, take this award! "maybe" you deserve this! hehe

III. Contact said blogs and let them know they've won the award
haha. korg memang da lalu sini...

IV. State 7 things about yourself
hm.. lemme think for a while!
ok2. already got!


1. a good driver! haha. of cz la.. tak pernah langgar mana2 kereta lagi. dan xmau! hoho




2. a loyal friend! yeah. bila aku da kawan ngn seseorang tu, aku akan setia. tapi, kalu org tu tak setia, payah la cmtu.. i will not call her/him, a friend anymore! huhu



3. an obedient daughter! of cz la.. mane boleh jadi anak derhaka.. patuh je segala arahan parents.. hehe



4. a hard-working-sometimes-lazy sister! hehe. rajin la juga.. cuti 2 bulan ni rajin buat housechores. ala. bukan setakat cuti je. balik rumah weekend rajin gak. hehe. sometimes lazy meaning ble ad yg paksa aku wt sesuatu yg aku xsuka! hehe



5. a non-procrastinate person! yeah. aku xsuka tangguh2 kerja. bila tangguh tu, mula la nanti ad kerja2 tiba2 kene wt. so, yg kerja lama tu ditinggalkan.. last2 ble da smpai due date gelabah buat.. so, i'm not the 1. ble dapat kerja je terus buat!



6. a perfectionist person! haha. kadang2 ada orang kate kerja ngn perfectionist ni susah. yela. untuk memastikan kerja kita tu lengkap dan dapat diterima oleh semua orang, mestila kena sempurna kerja2 itu! teliti mana yang perlu. bila kerja kita sempurna, semua orang suka. lebih2 lagi majikan kita. dan ia akan menjadi "first impression" yang bagus!



7. a good SMS-typist! hah! yang ini yang penting sekali. aku punya singkatan SMS xd la teruk sgt sampai orang lain xfaham. kadang2 xterbaca oleh aku. habis hilang semua vokal. dan kadang2 menambahkan lg konsonan. cth: aper @ apeww (apa)/ kew (ke)/ nyh (ini)/ owng (orang)/ bwat (buat)... aduh. naik pening aku baca mesej2 mcm ni. macam mana la nak terjemahkan.. kalau pelik2 sangat pun aku punya singkatan mcm dy (dia) / tym (time)/ ad (ada)/ wt (buat).. hehe. any comment who had received sms from me before this?

**ok2. nak pergi sidai baju! nak jadi obedient daughter! hehe

No comments: