YayBlogger.com
BLOGGER TEMPLATES

14 May 2010

totally..... ??

Salam..
>> hm. semalam aku da mula kerja. kerja sebagai cikgu math+english kt kumon. nway, semalam buat OT dulu. students xd lg.. semalam just packing2 worksheet utk students. not bad la. sekurang2nya aku tau mcm mana teacher2 kt kumon sect 4 bekerja! hehe. then, baru bekerja 1st day, my bos da mula offer aku pergi seminar kt HQ kumon 2minggu lagi. wah! rasa teruja~ hehe.
>> semalam buat OT pukul 12-3pm. haha. balik pun da rasa penat! pe daa.. malam pun tdo awal, biasanya bleh stay up smpai pukul 12 atau 1pagi. akhirnya, pukul 10.30 sudah tidur! hehe.
>> ok la, hari ini aku kerja dr pukul 4pm-10pm. yeah. kumpulkan tenaga anda, mar! haha. x pernah2 kerja malam. hm. tula nak sangat kerja. ambik la! huhu.. sudah2. jangan menyesal x berlagu.. hehe.
>> task aku: kene ajar budak2 yg study math level H and above. disebabkan aku completer math kumon, so, my bos take the advantage la ajar budak2 ni. hehe. tp, kira ok la. boleh asah balik minda aku yang sudah berhenti mengira2 ni sejak habis exam baru2 ini. hehe.
>> selain itu, kerja aku kene menanda worksheet budak2 ni. so, kene la bawa balik file dorang utk ditanda kat rumah. even, aku buat kerja kt rumah, jangan main2 aku dapat gaji gak! haha. sebab kerja aku hour-based. so, whatever i do related to kumon work, it will be included in my salary! hehe.
>> ok la, nak lunch. then siap2 g kerja. tp, 1 je sedih hari ini, xdpat tengok final badminton! msia vs china. chong wei vs lin dan~ ow. my hero! gudluck msia! hehe. never mind, esok g putrajaya ngn kawan2 g8.. wuuu~ da lame x outing ngn korg! caya la...
>> p/s: working at kumon and worked as clerk at Al-amin, bangi are part of my working experience. so, what i'm waiting for? fill in the Maxis scholarship in work experience column with these experiences! daa~

No comments: